Makkelijk Lezen Plein

Op deze site vindt u praktische informatie over materialen voor kinderen met een leesprobleem. U vindt hier uw o.a. antwoord op de volgende vragen:

Welke materialen zijn geschikt voor kinderen met een leesprobleem?
Hoe krijg ik een kind met een leesprobleem aan het lezen?
Tips om aan ouders mee te geven hoe zij met hun kind kunnen oefenen.
De keuze van een school voor voortgezet onderwijs.
Wat kan de blindenbibliotheek voor een dyslectisch kind betekenen?
Welke hulpmiddelen zijn er voor dyslectische kinderen?
Is er een Makkelijk Lezen Plein in mijn regio?
Hoe richt ik een Makkelijk Lezen Plek in in de schoolmediatheek?

Naar de website…

Geef een reactie